?

Log in

Чому націоналреаліст не може бути расистом. - Націонал-реалізм [entries|archive|friends|userinfo]
Лабораторія націонал-реалізму

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Чому націоналреаліст не може бути расистом. [березень. 13-е, 2007|04:26 pm]
Лабораторія націонал-реалізму

nationalrealism

[sokyra]
Кілька днів тому у приватній розмові Остап торкнувся теми внутрішньої суперчності між націоналістичними і ліберальними цінностями, коли мова зайшла про конфлікт через виступ групи "Тінь Сонця" у Києво-Могилянській Академії. Скандал почався з того, що лідера гурту звинуватили у закликах до "чистоти "слов'янської раси"", а також через те, що він прямим текстом закликав "не пускати" людей з іншим кольором шкіри в Україну.

Кину тут кілька уривків діалогу.

ostap kryvdyk (19:15:09 9/03/2007)
http://www.cinematoria.kiev.ua/index.php?option=content&task=view&id=1342&Itemid=2
ostap kryvdyk (19:15:20 9/03/2007)
привіт, Янко. тут локальний шкандаль. шо про таке думаєш?
(*хоче звірити дискурсивні годинники)

sokyra (19:26:54 9/03/2007)
читаю
sokyra (19:30:13 9/03/2007)
я шось трохи не врубуюся. в могилянці є расисти?!

ostap kryvdyk (19:30:24 9/03/2007)
є.

sokyra (19:34:31 9/03/2007)
якшо тебе цікавить моя особиста думка взагалі щодо цього популярного останнім часом віяння щодо слов*янської раси, то нація для мене важливіша, ніж раса
sokyra (19:35:09 9/03/2007)
в росії цей расизм під біркою "слов*янська раса" зараз дуже процвітає
sokyra (19:35:20 9/03/2007)
а насправді зрозуміло, що мається на увазі

ostap kryvdyk (19:35:47 9/03/2007)
просто хочу, щоб вони були українокультурними. і тоді раса собі відпочиватиме в куточку.

sokyra (19:35:51 9/03/2007)
та українці й так вже багато століть мають велику частку змішаної генетики
sokyra (19:35:58 9/03/2007)
от власне!

ostap kryvdyk (19:35:58 9/03/2007)
от такий я культуроімперіаліст :-P
ostap kryvdyk (19:36:21 9/03/2007)
"не пустити чорних" - це захисна позиція.
ostap kryvdyk (19:36:28 9/03/2007)
глуууухий такий захист.

sokyra (19:36:34 9/03/2007)
та яких чорних, я вас прошу
sokyra (19:36:42 9/03/2007)
хіба це така гостра проблема?

ostap kryvdyk (19:36:50 9/03/2007)
в Україні - ні.

sokyra (19:37:01 9/03/2007)
ну то й нема чого нагнітати з расами

ostap kryvdyk (19:37:03 9/03/2007)
через 20 років, вірогідно буде.

sokyra (19:37:12 9/03/2007)
не буде, бо чорна раса вимирає

ostap kryvdyk (19:37:21 9/03/2007)
просто коли мільйонів 20 людей прийде, питання постане саме собою.
ostap kryvdyk (19:37:30 9/03/2007)
наприклад, кліматоміграція.

sokyra (19:37:49 9/03/2007)
я тебе прошу. чорні вимирають! про це свідчать усі дослідження на світі

ostap kryvdyk (19:37:55 9/03/2007)
а жовті?

sokyra (19:38:08 9/03/2007)
от жовті і коричневі - інша справа. але від азії ніхто не врятується і не сховається. така реальність.

ostap kryvdyk (19:38:56 9/03/2007)
еге.

sokyra (19:39:09 9/03/2007)
так шо тре їх українізувати - і по всьому

ostap kryvdyk (19:39:18 9/03/2007)
:)
ostap kryvdyk (19:39:24 9/03/2007)
погоджуюсь на 100%

sokyra (19:40:28 9/03/2007)
але оці всі заклики, особливо російською мовою в Україні про те, шо мулати - зло, мене страшенно дратують. бо й одні й інші, якщо розібратися - зайди. але мулат ше вчиться української і лізе в вишиванку, а затятий освободітєль як був мурлом, так і лишився, але якісь раси собі вигадує.
шкода, що наші хлопці ведуться.

ostap kryvdyk (19:41:03 9/03/2007)
треба звернути увагу, що це - частина російського мейнстріму.
ostap kryvdyk (19:41:16 9/03/2007)
+ міста зазвичай таки космополітичні.
ostap kryvdyk (19:41:26 9/03/2007)
або це - Північна Корея.

[...]

ostap kryvdyk (19:44:10 9/03/2007)
смєшалісь в кучу дискурси. мені не смакує Слава Україні і словянська раса в одному.

sokyra (19:45:41 9/03/2007)
мені теж. тому що наші предки боролися за Україну, а не за расу. ці нові расистські мульки - типова аморфна фігня. нема ніякої слов*янської раси.

ostap kryvdyk (19:48:07 9/03/2007)
хочу вичистити дискурс. бо не хочеться мені, щоб "слов"янська раса" і "чорношкірі повинні бути в Україні тимчасово" уособлювали собою український націоналізм

sokyra (19:48:24 9/03/2007)
правильно. підтримую.
sokyra (19:48:54 9/03/2007)
я тут знаю хлопців, у яких батьки араби, наприклад. вони себе вважають українцями, розмовляють без акценту і ходять до церкви.

ostap kryvdyk (19:49:09 9/03/2007)
цікаво :)

sokyra (19:49:10 9/03/2007)
двох таких знаю.

ostap kryvdyk (19:49:26 9/03/2007)
я знаю чорношкіру дівчину. і наполовину йєменку.
ostap kryvdyk (19:49:37 9/03/2007)
теж дуже класні українокультурні люди.

sokyra (19:50:01 9/03/2007)
мені здається, поділ за ознаками шкіри - чи не найбезглуздіший

ostap kryvdyk (19:50:29 9/03/2007)
немає поганих рас і націй, є погані люди.

sokyra (19:50:44 9/03/2007)
100%

ostap kryvdyk (19:51:41 9/03/2007)
(з болем в серці пропускає важливі матчі, але так само сприймає наявність в «Динамо» та «Шахтарі» негрів).
ostap kryvdyk (19:52:13 9/03/2007)
лібералізм увійшов в конфлікт з націоналізмом. що робити мені, ліберальному націонаілсту?

sokyra (19:53:15 9/03/2007)
та чому в конфлікт? я не знаю, які саме суперечні постулати там в конфлікті, але ми з тобою зараз у цій розмові відштовхуємося просто від здорового глузду.

ostap kryvdyk (19:54:33 9/03/2007)
у кожного свій здоровий глузд. у мене після того, як я місяць пожив в одній квартирі з двома арабами, які знали англійську так, як я німецьку, чи по тому, як я з киргизами три місяці в Данії тусувався - інший здоровий глузд
ostap kryvdyk (19:54:51 9/03/2007)
вони ж мабуть просто ніколи не мали до справи з інакшими.

sokyra (19:56:27 9/03/2007)
а що ті араби і киргизи?

ostap kryvdyk (19:56:44 9/03/2007)
прикольні люди. ну, трошки інакші.

sokyra (19:57:15 9/03/2007)
"ostap kryvdyk (19:54:51 9/03/2007)
вони ж мабуть просто ніколи не мали до справи з інакшими."
аа, тут ти маєш на увазі "вони" - слов*яно-расисти?

ostap kryvdyk (19:57:34 9/03/2007)
ну, киргизи вживали під час свого мовлення киргизькою багато російських слів. наприклад, курди-бурди-балням - искусство.
ostap kryvdyk (19:57:36 9/03/2007)
так

sokyra (19:57:43 9/03/2007)
я щойно подумала таке. дивися:
sokyra (19:58:41 9/03/2007)
раса, колір шкіри, жовті, мулати, чорні - ключові слова про тілесне.
нація ж - це духовний аспект перш за все. тілесне - тлінне, і ми про це знаємо. дух - вічний. тому треба дбати за вічне, а не тлінне.


ostap kryvdyk (19:59:42 9/03/2007)
гарно!

sokyra (19:59:49 9/03/2007)
логічно?

ostap kryvdyk (20:00:28 9/03/2007)
логічно!

sokyra (20:00:52 9/03/2007)
і, здається, не суперечить ліберальному націоналізму.

ostap kryvdyk (20:01:04 9/03/2007)
еге :)
ostap kryvdyk (20:01:17 9/03/2007)
можеш запостити це в націоналреалізм?

sokyra (20:01:31 9/03/2007)
так :)

ostap kryvdyk (20:02:09 9/03/2007)
люкс!
ПосиланняВідповісти

Comments:
[User Picture]From: sam_ta_claus
2007-03-13 02:55 pm (UTC)
молодці!))
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: raw_stick
2007-03-13 03:06 pm (UTC)
дик

Я давно тієї ж думки. Раса - з області біологічної конкуренції. Нація - з області конкуренції ідей. Обидві сфери, загалом, мають дуже мало точок дотику. Навіть ті, хто верещать про "слов"янську расу", не задумуються, що верзуть нісенітницю: прикметник "слов"янський" стосується мови та, частково, ментальності, а не якихось генів.

Підсумовуючи: нєгр прєклонних ґадов, який розмовляє українською, не порушує законів, культурно поводиться, толерантно ставиться до інших і забезпечує себе, - ближчий мені за "славяніна", який не бажає чути про існування інших мов крім "общєпанятного", ґвалтує дівчат по під"їздах, бухає, ширяється і чекає, поки його нагодують "соціалкою".
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-13 03:09 pm (UTC)
саме так.
ну це таке собі нагадування, щоб не виникало сумнівів у сумнівающєхся :)
(Відповісти) (Parent) (Thread)
(без теми) - (Анонімно) Expand
[User Picture]From: sparrow_hawk
2007-03-13 03:08 pm (UTC)
це "фофудья", дорогі мої "націонал-реалісти"

у росії фофудьїстів-"державників" або "патріотів" чи "євразійців", або навіть "націоналістів" за назвою - по різному вони себе звуть - різко критикують справжні націоналісти - росіяни за національністю які обстоюють інтереси своєї нації

і того ж штибу "аргументи" у фофудьїстів - всі хто говорить російською, носить фофудью пардон "визнає культурні цінності рос. держави" - дуже розпливчасте поняття, що зводиться до православіє-велікодержавіє на практиці - ті "росіяни"

отак "весело зі свистом" патронується процес етнічного розмивання та расової метисизації білих слов'ян-росіян. не дивно що російські націоналісти всіх цих фофудьїстів ненавидять

у нас я бачу у деяких те саме, тільки замінити на "українська" та "фофудья" на "вишиванку"

яка солодка чечевична похльобка! як легко первородство продати. за "ліберал валюес" %)

так що нахрєн-нахрєн :0)

українець - це біла людина у якої батьки українці. етнічні, так. не плутати національність з громадянством - так, громадянами України і патріотами України (цього ніхто й не заперечував) можуть бути люди інших національностей - представники нацменшин України. от і все. просто та цивілізовано.

і міграцію, особливо ж з азії та африки треба перекривати, якщо ви не бажаєте для Києва долі Парижу та Марселя. я от, наприклад, не бажаю. я виріс у білому місті з європейською культурою - без мінаретів та тканини наобличчі жінок. і хочу щоб мої діти теж мали таку розкіш

а для цього треба зробити кордон з рф та рб принаймні такий же щільний як із нашими західними сусідами. і мігрантів-нелегалів завертати відразу
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: boga4
2007-03-13 03:14 pm (UTC)
повна клініка. агов, санітари! де біла сорочка?
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: sparrow_hawk
2007-03-13 03:14 pm (UTC)
і різні лібералістично-космополітичні умовляння на мене не діють, ага :0)

чим більш я живу на Білому Світі - тим більш переконуюсь у своїй позиції

яка, до речі, чудово збігається з моїми релігійними переконаннями - я язичник. та чту наш Рід. саме наш -а не "арабів які говорять українською та ходять в церкву"

хоча що й казати - жоден християнин чи мусульманин послідовним націоалістом бути й не може, до кінця. все ж таки націоналізм - глибоко язичницька, родова течія... а для християнина "нема ні еліна ні юдея" - запрограмований глобалізм та космополітизм

"араб що ходить в церкву та по-нашому вміє" - все, "українець" хехе %) гаплик просто... і така нав'язлива ідея, просто манія - підмінити національність - Кров - громадянством, належністю до "політичної нації" - що є геть іншим
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: raw_stick
2007-03-13 03:17 pm (UTC)
Виходить, "справжніх" українських націоналістів - мізерна меншість. Вітаю з успішною гіпермаргіналізацією українського націоналізму.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: sparrow_hawk
2007-03-13 03:18 pm (UTC)
як типово для ліберастів, хехе %)

відразу як зіштовхуються з правими поглядами, дійсно правими які є такими от гострими, езручними у їхньому "затишному куточку" ліберастії - відразу пропадає все, і "повага до поглядів", і "свобода слова"

відразу лунають заклики "вбити", "посадити", "лікувати"

поліція думки оруелівська відпочиває, хехе %)
(Відповісти) (Thread)
From: vfreelancer
2007-03-13 03:46 pm (UTC)
щось так легко погодились на тому, що нам капці, бо від жовтих не втечеш… то як ви плануєте українізувати тих, перед ким вже здались? :)
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-13 03:55 pm (UTC)
це ж ідеться про перспективу 20-50 років вперед. поки що саму Україну треба українізувати.
особисто мені подобається, як все виглядає в Норвегії. приїжджі люди можуть отримати роботу тільки коли складуть іспит з норвезької мови. а вся чорна робота - вантажники, сміттярі, прибиральники, двірники - виконується бідними зіваками. хочеш - іди до школи, сідай за підручники, а ні - вантаж борульки і лижні палиці.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: alexander_raven
2007-03-13 04:22 pm (UTC)
Щиро бажаю усім шановним "нац-реалістам" позачергово отримати візу до Гвінеї, де вони зможуть насолодитись можливістю побудови "української" держави на основі вічних духовних аспектів української нації, позбавлені товариства "тупих клінічних фошиздів".


Дякую за увагу. НЕНАВИДЖУ.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-13 05:04 pm (UTC)
прошу за увагу. чому б фошиздам самим не податися у Гвінею чистити расу?
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: bad_joker
2007-03-13 04:37 pm (UTC)
"я тут знаю хлопців, у яких батьки араби, наприклад. вони себе вважають українцями, розмовляють без акценту і ходять до церкви."
Я тут знаю хлопців, в яких батькі українці, але українцями вони себе не вважають і розмовляють тільки "язиком путіна і дастаєвскава"
НМД цей "расизм" цілком імпортний: хто там у нас поблизу їде дахом від "славянскава брацтва"?
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: dovichnyjvogon
2007-03-13 06:05 pm (UTC)
Більшість знайоимх мені "расистів" навіть української вивчити не можуть. Так що з пунктом
"цей "расизм" цілком імпортний"
цілком погоджуюся.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: martinkadp
2007-03-13 08:59 pm (UTC)
> я тут знаю хлопців, у яких батьки араби, наприклад. вони себе вважають
українцями, розмовляють без акценту і ходять до церкви.

подруга працює в українському дитсадку (це Донецьк). дітей з українськими іменами-прізвищами забирають, бо мами бачте "ніпанімают". близнюки-азербайджанці на другий рік вільно говорять трьома мовами (своєю, українською від своєї виховательки і російською від іншого персоналу). виглядає на те шо в умовах данбасяцтва (в широкому розумінні) українці виростають не завше в етнічно українських родинах...
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-14 04:42 am (UTC)
до речі, в мене українці з такого непростого оточення викликають втричі більше поваги.

а малі азербайджанці, може, стануть повчальним прикладом. а може, і ні...
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: sparrow_hawk
2007-03-13 09:44 pm (UTC)
цікаво, от звідки стільки нігілістичного бажання все змішати, розтратити, розміняти золото родового спадку від предків на мідь... повернути, зібрати знову ж буде ой як важко... якщо взагалі можливо

коли вже дійде: якщо не бережеш своє - чужі тим більш не берегтимуть

і сподіватися на "арабів у вишиванках" - безглуздо. на кожного араба який інтегрувався та сприйняв якісь там наші цінності - буде сотня тих які захочуть жити укупі, спілкуватися всередині громади арабською, побудувати мечеть... і ось - вуаля - за декілька років великий квартал у місті- "маленький бейрут". і гаплик

і потім вже вони будуть диктувати. вони скажуть: "заборонити купатися у відкритих бікіні жінкам на міських пляжах бо це ображає наші релігійні почуття" приміром. і це не фантастика, на жаль - це наскоки на білих людей від мусульман сучасної австралії. так там хоч відсіч дали муслімам на відміну від "ліберальних" європейців.

звідки це? коли вже зрозуміють що на "добренькіх" тільки лінивий не їздить верхи. вже здавалося б усю історію товкли українців по морді. татари, турки, ляхи, москалі, угорці, німці, румуни... ось, нарешті побудували свою державу. вона ще благенька, ще слабенька. національна свідомість у багатьох на нулі... ні, треба ж бути "толєрантними"... єх, було б смішно як би не було так сумно

схоже хтось просто не вміє вчитися на помилках. ось у 20-х рр. минулого століття, вже свіжий, у історичному сенсі, приклад - теж були "прекраснодушні інтілігенти": ми толєрантні, пролєтарії всіх країн - браття, ми нікого не чіпаємо і всіх поважаємо - і нас так само всі поважатимуть і не чіпатимуть...

ага щазззз. закінчилося відомо чим. державу не зберегли (на відміну від тих же ж поляків чи фіннів), попали в рабство та голод.

початок 21 ст. вже не класова боротьба найактуальніша а цивілізаційне протистояння. неозброєним оком помітна "повзуча експансія" ісламського світу на світ європейський. і знову: ми толєрантні, ми всіх повинні пускати і терпіти - і вони будуть слухняними хлопчиками та дівчинками та "інтегруються у європейскі цінності" та стануть "українцями"... угу, аж два раза

ех, серця не вистачає на такі балачки дивитися, люді добрі...
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-14 04:53 am (UTC)
>якщо не бережеш своє - чужі тим більш не берегтимуть

комент вище свідчить про протилежне. свої не бережуть, чужі бережуть значно краще.


йой. ну ти даєш, я просто в шоці. і згвалтують австралійок, і розтратять скарби полуботка, і все на купу.
австралія - знову невдалий приклад, бо країна засланих злочинців.

щодо добреньких і їздити верхи - перечитай ще раз документи націонал-реалізму. "добрий" не означає "слабкий" чи "м*який". поважати когось іншого - не означає зневажати себе. навіщо ти постійно впадаєш у такі крайнощі?

саме так, класова боротьба неактуальна (за гантінгтоном, хоча, як на мене, актуальна, бо прірва між зарплатами простих працівників і найбагатших людей світу зростає і про це вже здіймають галас усі міжнародні організації), але ти, чомусь, ісламу протиставляєш білу расу %)))
у той час, як раса - ознака класовості.

інтегруються, а точніше асимілюються в українські цінності - я впевнена. але для цього треба створити умови, схеми, систему - і навчити хоча б своїм прикладом українішання. найгірше, що зараз загрожує - зайди, які не мають змоги асимілюватися, натомість єдина мова міжнародного порозуміння для них - рускій.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: boga4
2007-03-13 11:17 pm (UTC)
загалом, для расистів нація не є цінністю. Для них первинне поняття - незрозумілий фантом "раса", який на даний момент є ненауковим. Це все одно, що говорити про вищість блондинів над брюнетами. Принести яку-небудь користь для розвитку української культури расисти не здатні, бо страждають на культурний примітивізм (відторгнення всього чужого і незрозумілого). Вони відчувають нестачу ідентичності (середньостатистичний скінхед-"білий патріот" російськомовний і натхненням для нього є російські "жидофобні" концепції і творіння художника-невдахи Шикльгрубера, а навіть не вчення Донцова чи, тим більше, творчий спадок українських дисидентів радянського періоду) , а тому намагаються визначити себе через приналежність до якоїсь там "арійської" чи "слов"янської" раси. Це нічим не відрізняється від тих же "євразійців", для яких "империя-ето хорошо" чи православних фофудьєносцев із уявленням про єдину "руську" культуру
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: tak_gena
2007-03-14 03:34 am (UTC)

Докази в студію

(
загалом, для расистів нація не є цінністю.
Звідки такі дані?
Дуже цікаво, і як же то так виходить? Якщо я ціную свій рід, то хіба це заважає мені цінувати самого себе? Так чому тоді Нація, що цінує свою расу не може цінувати себе?

Для них первинне поняття - незрозумілий фантом "раса", який на даний момент є ненауковим.
Констатація наявності відмінностей мож расами, то "ненауково"? Прощу привести обґрунтування "ненауковості", інакше оці всі твердження про "ненауковість" є ніщо інше, як просте балаболення.
Я так само можу зараз наприсати, що розрізняти людей та крокодилів за кольором шкіри та формою черепа "ненауково", адже у кракаділів "теж кров червона" :D :D :D

***

Прошу також і всіх інших підкріпити доказами свої твердження про "ужасних расистів" які "насправді" не дбають за свою Націю. Бо інакше так можна написати що завгодно.
(тільки прошу не згадувати "праці" таких діячів як "координатор УДПНІ", бо про ту імітацію - ДПНІ вже навіть самі росіяни пишуть http://community.livejournal.com/ru_dpni/)
)
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: iozhikov
2007-03-14 12:07 am (UTC)
Можна додати, що "слов'янський расизм" - просто інша назва російського націоналізму. Принаймні концепція "слов'янства" як цінності виразно російська. Це досить очевидно, здається.

ЦІкавіше, що "захист білої раси" - теж не наша ідея. Вона походить від західноєвропейських колоніальних народів. А в них раса - це був не просто колір шкіри, а ієрархія. "Чорні" (і "жовті") століттями були рабами, і тут раптом піднімають голову, раптом "ліберастія" і "толерастія" привели до того, що колишні раби майже стали рівними. Ясно, що це викликає опір колишніх колонізаторів. Звідси і "захист білої раси". Захист колишніх, консервативних, цінностей. Колир негр є рабом, а "жовтий" знає своє місце.

Але при чому тут Україна? У нас хіба були колонії в Африці? В Америці, в Азії? Чому нас мають турбувати проблеми штатівців, французів чи британців, яким важко змиритися з втратою статусу? Це їхні проблеми.

А в нас є свої проблеми. Ми були довгий час колонією азіатської метрополії, тільки-тільки здобули незалежність, і наша задача зміцнити націю і збудувати державу.

Якщо проводити аналогію зі стосунками, наприклад, британців з африканцями, то ми не "білі", а якраз негри, які "піднімають голову". Які посміли вилізти з джунглів. І якщо вже має виникнути ксенофобія (окреме питання), то - перш за все - ненависть до москалів, а не до далеких негрів. З цього видно, до речі, нав'язаність і штучність місцевої ксенофобії.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-14 05:07 am (UTC)
цілком погоджуюсь. дуже добре розжував те, що я емоційно скомпактувала))
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: none_smilodon
2007-03-14 11:42 am (UTC)
Всі дослідження щодо різниці між расами зараз табуйовані. Тому критично оцінити, чи має це під собою підстави неможливо.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: sokyra
2007-03-14 02:23 pm (UTC)
ніхто на дослідження не посилається. ми керуємося здоровим глуздом. неіснуючу проблему нема чого притягувати за вуха.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: tak_gena
2007-03-16 02:11 am (UTC)

Докази в студію!))))

(
Щось я так ні не віднайшов жодного обґрунтування тези що "націоналреаліст не може бути расистом" тільки балаболення з серії "одна баба по асі сказала".
Мені цікаво, звідки видобуваються такі твердження? Це що "Священне передання", чи що? Певно такі погляди передаються як талмуд - побуквенно... через асю.

Але чого варта теза
sokyra (19:37:49 9/03/2007)
я тебе прошу. чорні вимирають! про це свідчать усі дослідження на світі

Які саме дослідження?
Цитую з. http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,2382681,00.html

Показательно в этом плане сравнение прогнозов для Германии, например, и Эфиопии. Сегодня в обеих странах проживают примерно по восемьдесят миллионов человек, а к середине века эфиопов станет почти втрое больше, чем немцев. Как подчеркнула пресс-секретарь немецкого фонда народонаселения Катерина Хинц (Catherina Hinz), в 50 наиболее отсталых странах мира население к середине века увеличится с 800 миллионов до 1,7 миллиарда.
А в странах с преимущественно молодым населением – в Афганистане, Нигере, Уганде или Конго – даже утроится.


І ще
В результате прирост населения в России – отрицательный, он составляет минус 0,6 процента. Из всех стран мира хуже ситуация только на Украине – минус 0,8 процента.


Спрдіваюся рупор європейських новин не буде названо "москальською" фальшивкою.

З.І. Ну і наостанок.
раса, колір шкіри, жовті, мулати, чорні - ключові слова про тілесне.
нація ж - це духовний аспект перш за все. тілесне - тлінне, і ми про це знаємо. дух - вічний. тому треба дбати за вічне, а не тлінне.

Куди вселяється дух? Та в тіло ж. Не в кожному тілі певний дух можна розмістити, подібно до того, як не в кожному комп’ютері можна запустити певну програму.

А те, що в негрів не кожен дух може втілитися - довела історія, бо не відаємо ні великих древніх негритянських цивілізацій, ні великих негрів фізико-математичних учених.
)
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: chapeye
2007-03-22 03:42 am (UTC)

Re: Докази в студію!))))

txu, a do choho tut ja, cho ty MENI cej link daesh?
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
(Deleted comment)